W ramach oferty przygotowano program lojalnościowy dla gości Zajazdu Pod Caryńską.
Program lojalnościowy został oparty na wykonaniu kart rabatowych dla gości,
które po jednym pobycie w hotelu, uprawniają posiadacza karty
do skorzystania przy następnej wizycie
z usług noclegowych i gastronomicznych z rabatem 10%.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa warunki udziału w Programie lojalnościowym Zajazdu Pod Caryńską (zwany dalej Czart Karta) oraz zasady jego działania.
- Program Lojalnościowy skierowany jest do osób fizycznych, będących Gośćmi Zajazdu lub restauracji obiektu. Ma na celu nagradzanie stałych klientów oraz gości preferencyjnym rabatem.
- Organizatorem Programu Lojalnościowego Czart Karta jest Zajazd Pod Caryńską, ZPC Spółka Jawna z siedzibą w Ustrzykach Górnych.
- WARUNKI PRZYSTĄPIENIA I UCZESTNICTWA W PROGRANIE
- W Programie Lojalnościowym może wziąć udział osoba fizyczna, pełnoletnia, będąca Gościem Zajazdu Pod Caryńską, która złożyła deklaracje uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z realizacją założeń Programu Lojalnościowego Czart Karta.
- Potwierdzeniem przystąpienia Gościa do Programu Lojalnościowego jest imiennie podpisana karta, która może być używana jedynie przez jego właściciela, zwanego uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
- Jeden Gość może posiadać wyłącznie jedną kartę lojalnościową.
- Rabat wynikający z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego obejmuje jedynie osobę, która jest posiadaczem karty.
- Rabaty wynikające z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego nie obejmują imprez rodzinnych, imprez firmowych oraz konferencji.
- W przypadku gdy, klient dokonuje płatności samodzielnie lub firma płaci za jego nocleg, rabat naliczany jest osobie, która fizycznie korzysta z obiektu.
- Usługi hotelowe oraz restauracyjne upoważniają do rabatu w wysokości 10% wyłącznie usług polegających na wynajmowaniu pokoi i usługach gastronomicznych (z wyłączeniem napojów alkoholowych).