Zajazd Pod Caryńską Ustrzyki Górne - noclegi, karczma, dania regionalne | Program lojalnościowy
1421
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1421,page-child,parent-pageid-242,vcwb,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode-theme-ver-16,qode-theme-starflix,transparent_content,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,cookies-set,cookies-accepted

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

W ramach oferty przygotowano program lojalnościowy dla gości Zajazdu Pod Caryńską.

Program lojalnościowy został oparty na wykonaniu kart rabatowych dla gości,

które po jednym pobycie w hotelu, uprawniają posiadacza karty

do skorzystania przy następnej wizycie

z usług noclegowych i gastronomicznych z rabatem 10%.

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Niniejszy Regulamin określa warunki udziału w Programie lojalnościowym Zajazdu Pod Caryńską (zwany dalej Czart Karta) oraz zasady jego działania.
  3. Program Lojalnościowy skierowany jest do osób fizycznych, będących Gośćmi Zajazdu lub restauracji obiektu. Ma na celu nagradzanie stałych klientów oraz gości preferencyjnym rabatem.
  4. Organizatorem Programu Lojalnościowego Czart Karta jest Zajazd Pod Caryńską, ZPC Spółka Jawna z siedzibą w Ustrzykach Górnych.

 

  1. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA I UCZESTNICTWA W PROGRANIE
  2. W Programie Lojalnościowym może wziąć udział osoba fizyczna, pełnoletnia, będąca Gościem Zajazdu Pod Caryńską, która złożyła deklaracje uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z realizacją założeń Programu Lojalnościowego Czart Karta.
  3. Potwierdzeniem przystąpienia Gościa do Programu Lojalnościowego jest imiennie podpisana karta, która może być używana jedynie przez jego właściciela, zwanego uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
  4. Jeden Gość może posiadać wyłącznie jedną kartę lojalnościową.
  5. Rabat wynikający z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego obejmuje jedynie osobę, która jest posiadaczem karty.
  6. Rabaty wynikające z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego nie obejmują imprez rodzinnych, imprez firmowych oraz konferencji.
  7. W przypadku gdy, klient dokonuje płatności samodzielnie lub firma płaci za jego nocleg, rabat naliczany jest osobie, która fizycznie korzysta z obiektu.
  8. Usługi hotelowe oraz restauracyjne upoważniają do rabatu w wysokości 10% wyłącznie usług polegających na wynajmowaniu pokoi i usługach gastronomicznych (z wyłączeniem napojów alkoholowych).