Regulamin Zajazdu Pod Caryńską
REGULAMIN ZAJAZDU POD CARYŃSKĄ
- Przedmiot regulaminu.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług , odpowiedzialności oraz zasady przebywania w hotelu i jest integralną częścią zawarcia umowy do której dochodzi w momencie dokonania rezerwacji i/albo w momencie wpłacenia zadatku za pobyt na konto bankowe Zajazdu. Dokonując w/w czynności gość potwierdza że akceptuje regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Zajazdu pod Caryńską,
- Opiekunem Gościa jest recepcja Zajazdu lub osoba pracująca za barem.
- Zajazd Pod Caryńską nie jest obiektem kategoryzowanym.
- Doba hotelowa.
- Pokój w Zajeździe wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 1500 do godziny 1100 następnego dnia.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się , że pokój został wynajęty na jedna dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 1000 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże Zajazdu. Zajazd uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 11.00, program komputerowy Recepcji naliczy opłatę za pół doby wynajmu pokoju hotelowego według cen pełnych.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 1400 naliczy karę grzywny w wysokości pełnej doby hotelowej.
- Jeśli klient nie wymelduje się do godziny 1700, kontakt z nim jest utrudniony, osoba w recepcji w obecności świadka ma prawo go spakować posprzątać oraz wynająć pokój gościom z wcześniejszej rezerwacji. Wszelkie rzeczy klienta zostaną złożone na recepcji.
- Rezerwacja i meldunek.
- Do każdej rezerwacji dokonanej minimum 1 dzień przed przyjazdem wymagane jest wpłacenie zadatku w wysokości pierwszego noclegu i wysłanie potwierdzenia na adres rezerwacje@carynska.pl.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w Zajeździe w trakcie trwania pobytu, nie jest zwracana opłata.
- Dodatkowo przy rezerwacji powyżej 1 noclegu pobierana jest opłata miejscowa zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Lutowiska.
- Na obiekcie obowiązują stawki wedle cennika dostępnego na stronie carynska.pl oraz recepcji. Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu z góry.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu,
- Gość Zajazdu nie może przekazać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną z pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane mogą przebywać na terenie obiektu od godziny 700 do 2200 po wcześniejszym zgłoszeniu tej osoby w recepcji.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 2200 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika dostępnego w recepcji hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa ], który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Zajazdu lub Gości albo szkodę innym osobom przebywającym w Zajeździe bądź w inny sposób zakłócił spokój Zajazdu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Zajazdu, szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenie terenu Zajazdu.
- Wszelkie dodatkowe ustalenia odnośnie rezerwacji powinny przejść drogą mailową.
- Usługi i usługi dodatkowe.
- Zajazd ma obowiązek zapewnić : warunki pełnego nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalna i uprzejmą obsługę.
- Na życzenie Gościa Zajazd świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udzielanie informacji, związanych z pobytem i podróżą, instruktaż działania sprzętów pokojowych.
- Zajazd Pod Caryńską nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, do własnego użytku tablet ( na życzenie ) po podpisaniu oświadczenia mówiącego o odpowiedzialności materialnej- 800 zł.
- Zajazd Pod Caryńską nie prowadzi usług sprzątania pokoi podczas pobytu gości. Istnieje możliwość wymiany ręczników za dodatkową opłatą 5zł/szt. oraz wymiany pościeli za dodatkową opłatą 15zł/komplet.
- Przy pobycie powyżej 7 nocy na życzenie , Goście mają możliwość bezpłatnej wymiany pościeli oraz ręczników.
- Odpowiedzialność Gości.
- Gość powinien zawiadomić recepcję Zajazdu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Zajazdu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Za zgubienie lub zniszczenie kart zbliżeniowych do zamka hotelowego pobierana jest opłata 50 zł brutto.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte a kartę zbliżeniową pozostawić na recepcji.
- Odpowiedzialność hotelu.
- Odpowiedzialność Zajazdu z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu.
- Zajazd nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa zaparkowanego na terenie Zajazdu.
- Zajazd zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu dużych kwot pieniężnych, przedmiotów o dużej wartości, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości i standardu Zajazdu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
- Za szkody oraz usterki wynikające z przyczyn niezależnych od Zajazdu nie przyjmuje się reklamacji, np. usterki urządzeń, usługi zewnętrzne.
- Cisza Nocna.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach: od 2300 do 700 dnia następnego. W pokojach mieszczących się bezpośrednio przy sali dolnej oraz górnej gastronomicznej nie obowiązuje cisza nocna podczas koncertów orz imprez organizowanych przez Zajazd Pod Caryńską.
- W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
- Zwrot rzeczy pozostawionych.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą przechowywane do 1 miesiąca czasu.
- Dane osobowe.
- Zajazd Pod Caryńską dokłada wszelkich starań, aby dane Gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).
- Administratorem danych osobowych Gości jest ZPC SKÓRKA SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w 38-500 Sanok, ul. Daszyńskiego 2/6, NIP: 687-196-42-01.
- Celem przetwarzania jest:
- a) obsługa składanych zapytań – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. A RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
- b) rezerwacja pokoju hotelowego – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. A RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
- c) realizacja umowy usługi hotelarskiej – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. B RODO;
- d) marketing usług administratora danych osobowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. A RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą;
- e) zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się w hotelu i restauracji poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. F RODO.
- Dane osobowe przechowywane będą:
- a) dotyczące składanych zapytań – przez okres 30 dni;
- b) dotyczące rezerwacji – przez okres 12 miesięcy od daty dokonania rezerwacji;
- c) dotyczące realizacji umowy o usługi hotelarskiej – przez okres 5 lat od licząc od końca roku w którym, w którym miał miejsce pobyt w hotelu;
- d) przetwarzane w celach marketingowych – do odwołania zgody, osoby której dane dotyczą lub do ustania przyczyny biznesowej;
- e) w systemach monitoringu wizyjnego – przez 30 dni.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być:
- a) zewnętrzne biuro rachunkowe;
- b) dostawca platformy rezerwacji usług hotelarskich;
- c) firmy świadczące usługi marketingowe;
- d) dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych;
- e) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Goście Zajazdu posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi hotelarskiej, a w zakresie na który została wyrażona zgoda – posiadają również prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Goście mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować
- a) odmową realizacji usługi hotelarskiej – w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia umowy usługi hotelarskiej;
- b) odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji pokoju;
Dane Gości nie będą profilowane.
- Postanowienia końcowe
- W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek oraz zasilaczy komputerowych.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Zajazdem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Zajazdu pod Caryńską.
Wszelkie dodatkowe ustalenia odnośnie rezerwacji powinny przejść drogą mailową.